Tema: Re: U?sik?rimo statistika
Autorius: svyt
Data: 2018-12-30 21:33:24
Po minutes (vakumas prisiurbia kiek kuro per laika) uzsiveda ir
 kol stovi dirba, pradedi vaziuot gesta... karta taip vaziavau
 namo 10-20 km/h greiciu su krovinine masina nuo medininku
 pasienio.
pasieny atsalo ir kirtus siena pradejo
 dusti.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/