Tema:
Autorius: Sail
Data: 2018-11-28 16:43:23
O tai cia kokie nors kosminiai reikalavimai?

Imho tai labai mazai noru. Reikia elinio paprasto talpaus ekonomisko kibiro.

Ir kaip nebutu juokinga, xer toki rasi naujesniu tarpe.

Mazdu buna daug maz tinkanciu (kiek mazesne tik), tik kad rudyja
nesvietiskai ir varikliai uzkalineja, tai sux.
Citroenu buna, bet nx ta prancuziska technika. Pankai jie.