Tema: Re: U?sikˆxrimo statistika
Autorius: svyt
Data: 2018-12-30 21:22:54
Xe xe, ne fenu, uzdegta laikrasti reik laikyt, kitam uzvedinet.
 Kadaise tarnybiniam benzininiam ford escortui taip reikejo daryt
 net prie -1, nors masinyte ir variklis buvo labai
 smagus.
 Kompresija keista, jei neryja tepalu kompresija turetu but
 pakenciama.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/