Tema: Re: U?sikˆxrimo statistika
Autorius: svyt
Data: 2018-12-30 21:29:07
Mano bmw isipaiso :) vaziuoja ir rudija tik. Nu, gal kuro
 suvartojimas toks idomus, pas zmona kompas rodo 7 litrus, as
 pavazineju man 14 rodo. Tai 14 nelabai humaniska, bet masinos
 nera kaip kaltinti.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/