Tema: Re: Kur vilniuj pirkt vag-com'a
Autorius: Sail
Data: 2018-12-06 16:12:53
Ne, pagal manuala, uzdarius masina is lauko, isijungia apsaugos sistema,
atidarymas is vidaus blokuojamas, todel yra warningas nepalikt viduj vaiku.
Situacija indikuojama prie duru mygeliu mirksinciais sviesdiodziais, kurie
po 28 dienu issijungia, kad neiskrauti akumo, bet sistema lieka aktyvi.

Du sykius per 1 sekunde pasukus rakta spynoj, masina uzsirakina, bet
atidarymas is vidaus neblokuojamas.

Fucking star wars, ir tai 2004 metais.