Tema: Re: Kur vilniuj pirkt vag-com'a
Autorius: 中国百强
Data: 2018-12-06 11:33:50
nu tai o antras raktas nakvoja namie. ir nereikia nieką atjunginėt ;)

"Sail"  wrote in message news:puaoi0$i26$1@trimpas.omnitel.net...

Teoriskai taip, praktiskai gliucina golfu elektronika.

Tokio amziaus masinu rakint nebereikia - as paranoja nesergu, rakteliai
visada nakvoja masinoj, kuri stovi aptvertam kieme. Pliusas - raktai niekada
nepasimeta.
Bet kokia rizika uztrenkt rakta viduj man nereikalinga. Jau rakino duris,
kai laukem viduj prie regitros.