Tema: Re: Kur vilniuj pirkt vag-com'a
Autorius: DJ
Data: 2018-12-06 10:36:02
Turiu du kabelius. Galiu parduoti. abu kiniečiai. Ten kur  linke mėlynas
už 17 € - tai už 3€ atiduosiu  nes be disko :) diskas atvaziavo jau
suluzes. Dabar nepamenu kas koks softas diske, bet kazkas iš interneto
free ware'o ksirto VAG'ui.
  Mano Subarikui netinka chipsetas (ar kazkas) todėl FreeSSM per kabeli
nesusikalba.
Kita pirkau iš lemonos, irgi dėl chipseto nesikalba per FreeSSM su
Subaru kompu.

DJ