Tema: Re: Kur vilniuj pirkt vag-com'a
Autorius: Sail
Data: 2018-12-06 11:29:12
Ne is pirmo girdziu apie sita livehack'a atidaryti langa.
Pats kazkada netycia raktus uztrenkiau veikiancioj masinoj uzdarydamas
keleivio duris. Sux zodziu.

Naujam premiumui gal ir reikia duris rakinti vaziuojant, bet senam kibire
vaziuojant duru isvis rakinti neverta. Lengviau teikti pagalba avarijos
atveju.