Tema: Re: vw tepalus ryja
Autorius: Invertuota panda
Data: 2018-11-19 22:36:07
On 11/19/18 13:02, fenix wrote:

> jis pats ten neapsisprende: ar tai geras variklis ar ne. pasiklausyk, ka > kalba. sakau - sena kanka. o realybe tokia, kad labai mazai varikliu

Man siaip px ka jis kalba, akis turiu savo. Ir matau kad lentciugas tox
pac ir tos pacios problemos. Ir su itempeju tos pacios problemos.

> pergyvena hondu kebulus. apie juos ir pats galiu daug parashyt (mano,
> artimos aplinkos, seimos, tarnybiniu patirtis), o kad kazkoks

Tai had hondu kebulai ilgai negyvena tai anokia cia naujiena.

> siuolaikinis benzininis hondos varinkelis butu tiesiog nepavykes tikrai
> nezinau, apsviesk. dabartinis 1.5t + cvt tai daro vag 1.5t 110kW + dsg i
> vienus vartus. pravaziuok abiem.

Diskusija jei ka apie technines problemas. Nezinau ka sitam kontexte
reiskia "daro".

> ridos palygintinus su kitais benzininiais, imho. turi kitu duomenu?

Zinoma, tai labai skirtingos target kategorijos. Juk visi tie verkimai
del TSI grandiniu pagrinde girdisi is vakaru kur daug ju parduoda ir
daug jais vazineja. Kai paziuri statistika, tai pasirodo, kad dauguma tu
paciu tautoveziu jama kaip valdiskas ir atitinkamai vaziuoja. Tuo tarpu
hondos yra isimtinai privacios masinos ir pagrinde pas pencininkus.

Pvz sviezia statistika pas pedantus fricus, siu metu rugsejis:

https://www.kba.de/SharedDocs/Publikationen/DE/Statistik/Fahrzeuge/FZ/2018_monatlich/FZ8/fz8_201809_pdf.pdf?__blob=publicationFile&v=3

Hondu cypciku parduota 189 vienetai, Cia per visa sali su 80mln
gyventoju. T.y. totalus exclusyvas. Kai tuo tarpu tautoveziu, t.y. A3,
golpu, oktaviju, seatu ir pan xernios sioj klasej parduota >13,5k. T.y.
1 cypcikui tenka 80 vnt tautoveziu. Is kuriu gal 4 is 5 benDzai, t.y.
tie patys siaubingi TSI. Ir varinejami kaip valdiski. Po to visi jie
vaziuoja lietuvon.

Tai nenuostabu kad pasigirsta viena kita horror story, nes grandines ten
nera patvarumo etalonas. Kaip panasu kad ir pas hondas. Tik kad ju
zymiai maziau valdisku, t.y. praktiskai nera.