Tema: Re: vw tepalus ryja
Autorius: belekas
Data: 2018-11-16 15:48:01
On 2018-11-16 11:55:50 +0000, Dainiushas said:

> aš tai vis bandau suprast kodėl tas tepalo dapylimas yra tokia didelė
> bėda. Nes čia su kuo nepašneki, ten kažkas neveikia px, rudys px,
> pakaba išklerus px, nu bet dapilt tepalo - taip pizė pizė jau, finišas.

sitas vag'as tai kaip kokia pustalupe silikonine - vis kazkas negerai,
tai subytes naujos, tai i kanarus palek ir pan. Aisku nu zjbs ten visi
pribumbasai ir t.t. bet da bl net mano pirma alfa kuri byrejo visai
nekele tokiu kaprizu

Tiesiog tepalo dapylimas man bent jau toks neiprastas reiskinys, nes nu
kiek as tu auto turejes nu nebudavo tokiu bedu. Jeigu tas dapilinejimas
liktu taip apie 1 litra 2k - nu tai poxui, karta i menesi dapili ir
vaziuoji, nu bet tendencija rodo kad gali but kaip forumiuuukuose raso
- litrias ant 500km, tai kas savaite varyti litra tepalo i varikli, nu
atsiprasau.