Tema: Re: vw tepalus ryja
Autorius: Teisybes Dele
Data: 2018-11-15 19:19:49
On 11/15/2018 7:09 PM, belekas wrote:

> oho nu cia tai centai o ne pinigai, mano aisku naujenis tai dalys kiek
> kitokios, bet kainos matau labai panasios. Cia koks laikinas
> "uztaisymas" ar pades ilgesniam laikui?

Išėmus bloką ir pamatavus išdilimą bus matyti, ar užtenka naujų žiedų,
ar reikia remontinių stumoklių su žiedais.
Šlifuoja/honinguoja cilindrus specialiom staklėm, su tuo žaislu jaučiu
irgi galima, jei esi ranką atmušęs... na bet čia mano žinios tik iš
laikraščių.
Paskui dar galvos plokštumą reikia patikrinti ir esant poreikui pašlifuoti.
Paskui pritrinti vožtuvus ir pakeisti jų gumeles - šeip tai gali būti
vien jose problema, ypač jei variklis buvo perkaitintas. Bet čia vėlgi
mano -inios iš laikraščių ir žigulių laikų patirties.