Tema: Re: Kada baigiasi ratu keitimas i zieminius
Autorius: MRT
Data: 2018-11-14 19:07:31
> Su dviem ratlankių komplektais patogiau, pigiau, greičiau. Man net važiuoti niekur nereikia, kieme pasikeičiu. Bet kartais norisi
> senas padangas pakeisti naujomis. Tada be permontavimo nu niekaip :-) Tik jei kartu su ratlankiais pirkčiau.

bet supranti, kad du komplektai vis vien kazkiek patogiau..
net extra atveju, tarkim suvarai vasara viena padanga - pasiskolini ziemines dvi..
permontuoti gautusi tik vietoj senu i naujas.. o ne naudotas i kitas naudotas..
toks jausmas, kad piko metu permontavimas du kartus gali ir atpirk ta extra ratlanki..