Tema: Re: Kada baigiasi ratu keitimas i zieminius
Autorius: Doxlas
Data: 2018-11-14 16:06:01
Vasarą visą - kuri dabar tęsiasi nuo gegužės pradžios iki rugsėjo pabaigos.
Stabdymo kelias ilgesnis, posūkiuose greitis 10 ir daugiau km žemesnis nei
su vasarinėmis, pats vairavimo tikslumas sumažėjęs dėl žieminių padangų
aukštesnio profilio ir minkštesnių šonų.

Didžiają dalį, tai kiek? Dvi savaites per metus?