Tema: Re: Kada baigiasi ratu keitimas i zieminius
Autorius: MRT
Data: 2018-11-14 16:02:43
> Ir aš keisiu. Bet nenoriu nešioti žieminių ratų iš rūsio į bagažinę, tada pakeičia, tada nešu atgal. Geriau nuvažiuoju su
> žieminiais, nuima, permontuoja, uždeda. Bet. Padangos dygliuotos, prieš sezoną pakeisti negalėjau, tai dabar laukiu kada čia bumas
> baigsis ir galėsiu ramiai pasikeist.

o nepatogiau su dar vienais ratlankiais?.. nebent uz nebrangiai ner..
vasara su zieminem, o ziema su zieminem dygliuotom? :)

pirma vasara su zieminem suvazinejom, nes lietu nesumedziojau..
kai tada ziemines i ziemines keiciant ir lietus sumedziojau..
baigesi ziema - ajjj... antra vasara su zieminem suvazineta...
kitai vasarai gal kaip nors pavyks ir vasarini komplekta susimedziot :)