Tema: Re: Kada baigiasi ratu keitimas i zieminius
Autorius: tas kuris virshija
Data: 2018-11-14 15:35:54
As su falkenais vazinejausi ant to ledo ir sniego, tai galiu pasakyti
tik tiek, kad jei uz vairo pilotas (t y protingas, atsakingas, atsargus)
ir jei tuo ledu nevazinejama itin daznai, tai dygliuotos nebutinos.
Draugas vazineja paryciais i darba, jis dejosi dygliuotas ir as manau,
kad teisingai dare, nes jo tikimybe susidurti su slidzia danga didesne.
O as dauguma laiko vazineju sniegu, asfaltu ar pliurze, mieste, tad man
gramdyti asfalta dygliais nelabai apsimoka.