Tema: Re: pereja ar ne pereja
Autorius: ABLomas
Data: 2018-10-18 11:58:36
On 2018.10.18 10:51, tranzoo wrote:
> jei tu kazko nesupranti KET - man labai gaila. as nezinau aiskesnio
> teisinio dokumeto. gal visgi eik ir pasiskaityk, nes panasu, kad mates
> tik kompo ekrane, kai sprendei 'bilietus'.

Aš nežinau, iš ko tu nusprendei, kad aš nesuprantu. Čia pakol kas tik
tavo ligotos fantazijos vaisius.
Tiesą sakant, aš net nežinau, kas čia tavo nuomone - perėja ar ne
perėja, bet iš kitos pusės - argi ne poxuj, ką ilgametis marazmatiškas
niufsų trolis galvoja? Nuo jo kliedesių gi niekas nepriklauso vis tiek.

KET nėra galutinis ir vienintelis info šaltinis. Nors aiškiai parašyta:
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/b2b9981154ed11e88525a4bc7611b788

49. Pėsčiųjų perėja – perėjimo per važiuojamąją kelio dalį vieta,
pažymėta kelio ženklais „Pėsčiųjų perėja“ ir ženklinimo linijomis arba
tik kelio ženklais „Pėsčiųjų perėja“.

T.y. nėra ženklo - nėra ir perėjos - bet yra pilna pavyzdžių, kai kelių
ženklai įrengiami (arba neįrengiami) iš lempos ir reiškia jie visai ne
tai, ką turėtų reikšti. Paskui atsiranda teisinis precedentas ir ilgai
užtrunka, pakol pas žmones įsisavina, kad ne viskas tam "teisiniam
dokumete" (typosas paliktas originalus) yra tiesa...