Tema: Re: Outback 2.5 VS 3,6R 2016m
Autorius: aroone
Data: 2018-10-03 16:47:56
variantų daugiau nei daug ...
a) nenormalus vėjas į galinę automobilio dalį, temeperatūra nepertoliausiai
nuo nulio pagal Celsijų
b) supermenas su iškleistu apsiaustu per pusmetrį nuo automoblio priekio
c) <...>
    <  mokykloj fiziką juk mokeisi - trūkstamas eilutes lengvai užpildysi  >
z) <...>

Bet tai klausyk:
Pradžioj blaškeisi ir mosikavai rankom "nebūna, kad imtų tiek kiek
gamintojas prirašo".
Kai žmonės sako, jog būna - netiki.
Kai parodai nuotraukėlę su borto kompo parodymais - vėl blogai.
Nenorėtum prisijungti prie Tomo - bendrom jėgom kartu daugiau nuveiktumėt?

"Dainiushas"  wrote in message news:pp2euo$rad$1@trimpas.omnitel.net...

nu tai kaip pas mane panašiai. o kokios turi būt neormalios sąlygos, kad
gaut 2.9?