Tema: Re: Outback 2.5 VS 3,6R 2016m
Autorius: aroone
Data: 2018-10-03 12:03:36
Na ir šaunu, kad mesje susilaiko nuo pagyrų savo personos atžvilgiu.
Pagirtinas elgesys. Kuklumas žmogų puošia. Džiaugiuosi tikrai nuoširdžiai
;-)

Kaip ten bebūtų, anas uždokumentuotas atvejis buvo aplinkybių sutapimas.
Tačiau protingai važiuojant pasiekti gamintojo nurodytas ar net mažesnes
sąnaudas tikrai galima pakankamai per daug neįsitempiant.
Vėlgi, norėčiau atkreipti dėmesį, jog replikuoju Dainiušui, idant išvengti
nesusipratimų ir mesje nebesijaustų užkalbintas ;-)

On 2018-10-03 11:31, aroone wrote:
> Jei mesje jau taip pageidauja ...... galite ir taip vadinti
>
> Iš tiesų tai buvo replika Dainiušui, apie "negali būti".
>
> O kad ramiau būtų ir košmarai nesivaidentų:
> Consumption:
> 6,31 l/100km    146.210 km    and    9.231 l

Pas mane:
6,15 l/100km 26.624 km and 1.636 l

To man užtenka, kad nepulčiau girtis 3 l /100 km sąnaudom (nuo kalno jos
apskritai 0).