Tema: Re: Pafleiminam apie pedagoninio zieda
Autorius: Korke
Data: 2018-09-20 22:15:20
Pralaidumas dar neviskas, Petro/Povilo viskas px, nes ten visi
ivaziavimai ateina is "ilgu gatviu" kur tie ivaziuojantys i zieda
netrukdo kitomis kryptimis vaziuojanties.
Kai padare prie pedagashkes, kur nuo tilto ir nuo sesku kalno
ivaziavimas i ta zieda per "trumpas ataugeles" jos iskart uzsikemsa ir
trukdo vaziuojanties per tilta (jei nuo tilto dvi desinios juostos
suktusi link uzvaziavimo i zieda butu manau geriau, bet tada ivaziavus
nuo tilto i zieda geriau butu buves senas var, kai is pirmos tik i
konstitucijos pr. is antros i konstitucijos arba toliau)

Man nors ir nedaug vaziuojanciam bybiene, nes islindus is tos pacios
linkmenu link ziedo, man reikia varyt per pedagoginio tilta, todel man
reikia nusigaut i pacia kairiausia juosta is kurios galiu link tilto
varyt, o ten jei ne 3 nakties varai buna visos 4 juostos pakankamai
uzbubintos. Bet cia grynas IMHO.