Tema: Re: Pafleiminam apie pedagoninio zieda
Autorius: Sail
Data: 2018-09-10 10:27:42
Tai as siulau ziedus dar labiau paturbint - iki vienos juostos. Vabsce
galvot nereiks. Atsistojai kamscio gale, ir prasom - po pusvalandzio
pravaziuoji zieda be parkiu.

Man asmeninskai tie ziedai px, as vaziuoju masina retai, ir pravaziuoju kaip
man greiciau (kitiems netrukdydamas).
Tie ziedai man idomu kaip psichologinis eksperimentas. Pvz as buciau spejes,
kad zmonems kamsciai nepatiks, bet realybej visi tik dziaugiasi.