Tema: Re: Pafleiminam apie pedagoninio zieda
Autorius: Sail
Data: 2018-09-10 10:41:20
Cia mamyciu kamsciai, bet ne tik tai itakoja.

Kai perkonfiguravo zirmunu zieda, pasidare toks pyzdec, kad as realiai
kartais galvoju kas greiciau bus, nueit pesciom nuo konstitucijos iki kitos
zirmunu ziedo puses ir ten i trulika ilipt, ar vis tik lipti i trulika prie
konstitucijos stoteles.
Anyway, man tai tik ziema aktualu, tai kaip ir px.

Svarbu liaudis laiminga.