Tema: Re: Pafleiminam apie pedagoninio zieda
Autorius: Sail
Data: 2018-09-14 09:50:34
Neuzlindineju as niekam. Ir kai yra dvi juostos, kurios sueina i viena,
atstoviu eilej, nors salia laisva, ir tik gale i eile list reika.

Tik paskiau nesovejusiu eilej nepraleidziu.

O eilinej situacijoj, kai zmogui i srauta isipaisyt reika - ileidziu. Nes ir
mane ileidzia, kai man reikia.

Taip kad nespresk pagal save.

Kai  galiu netrukdydamas pravaziuot - pravaziuoju. Ir perskaityk dar karta -
netrukdydamas kitiems.

"Vytenis P." <pc_NOSPAM_@edlonta.lt> wrote in message

> nejaugi Sail prikarksejo? :(

Ans neprikarksėjo, ans pripravažiavinėjo "kaip man greiciau". Tokie
paprastai "niekam netrukdydami", kad eilėje nestovėt, užlenda ant
šviesoforo į priekį prieš pirmą mašiną (dažnai - ir ant perėjos).
Chamais ne veltui vadinami