Tema: Re: Del dviracio laikiklio numerio
Autorius: Sail
Data: 2018-08-03 12:08:04
Cia turetum pasidomet tos sienos istorija.

Anksciau ta teritorija buvo arabu, ir pilnai uzstatyta. Bomzynas kaip ir
priklauso tai vietai.
Tada zydai juos truktelejo kariniu budu, ir ivede savo tvarka: viena nakti
nugriove nx daug pastatu, ir prie raudu sienos atsirado aikste. Va tokia ten
paveldosauga.

Na ir aplinkui aplinkui gyvenojai juk liko tie patys. Ko tu ten tiketumeis?