Tema: Re: Del dviracio laikiklio numerio
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-08-03 11:52:56
Jo, truputi užspaudžia smegenys man, kai pradeda duot kitas valstybes
kaip pavyzdžius ir sakyt kaip ten geriau. Į kiekvieną šalį kiek teko
lankytis turizmo ar darbo reikalais randu prie ko prisipist taip pat
sėkmingai, kaip galima prie Lietuvos, ir daugeliu atveju vien "nes
gimiau Lietuvoj ir čia mano namai" persveria tuos užsienio bonusus.

Šiaip gal įdomu - Paskutinis kultūrinis šokas buvo, kad tokioj garsioj
ir daug kam svarbioj vietoj kaip Jeruzalės raudų siena aplink prikabinta
palydovinių bliudų, pritampyta elektros kabelių per orą, kanalizacijos
vamzžiai ant išorinių sienų priraizgyti ir per langus įvesti į vidų,
suręsti kažkokie komunaliniai sandeliukai ant stogų ir kabo 100
kondiškės išorinių blokų visokių spalvų ir išvaizdų pagal tai kur buvo
kopėčias patogiau numest. Kitaip sakant "paveldosaugos" ten nerasta.
Tada pasižiūrėjus į mūsų daugiabučius su kondiškėm balkonuose ir po
langais pasidaro gražu ir atrodo tvarkinga :).