Tema: Re: Del dviracio laikiklio numerio
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-07-31 21:23:16
Dviračiui TA ne prie ko, tikslai būtų kiti (nors lempas jiem kažkaip
galima būtų per prievartą suinstaliuot) - bet čia ne apie tai.

Yra įstatymas - numerio maskuot, nuimt ir padirbinėt negalima.
Vežiojimas ant stogo yra pilnai priimtinas variantas :) nepažeidžiantis
jokios tvarkos. Man pasidaryti numerį laikikliui, kurį iš esmės duoda už
dyką (8€ labiau kaip atlygis tarnautojams, nei "kaina" už numerio
ženklą) nėra problema.

Vat įstatymas galioja, ir jei policija dirbtu prie visų pažeidimų be
selektyvumo, ar šiaip kažkam užkliūtų netvarkingas dviračių vežimas -
susimokėt Karabasui gali tekt ir visai skaudžiai.