Tema: Re: Del dviracio laikiklio numerio
Autorius: Sail
Data: 2018-08-01 09:57:47
O tai gal tiesiog sudarytos salygos nenulupinejant numerio nuo masinos
isspresti problema, kas yra sveikintina? Kartais numeriai ir su kniedem
tvirtinami, ypac jei yra pomegis vazinet i Kaliningrada.

Bet ar tai reiskia draudima dviraciu pervezimo metu perkelti numeri?

Man idomu, is kur ta baime pas zmones. Tarsi problemai egzistuoja vienas
vienintelis ir ne kitoks leistinas sprendimas.

Del numerio apsvietimo, tai ar jis dviraciams skirtas, ar masinai - vis vien
tvirtinimo vieta ta pati, tai ir apsvietimas toks pats.