Tema: Re: Gal kam pigiai Tesla Model 3 i? amerik?s?
Autorius: svyt
Data: 2018-08-05 14:51:12
Nu del 220v rozeciu nesakyciau kad ju daug, jei prireiktu tau
 prisijungt nesavo mieste kazi ar but paprasta, man naujam akumui,
 kadangi sunkus ir be lifto, ieskpjau kur galima pasijungt savam
 mieste ir tai beda, reikia bent 50 m brangaus prailgintuvo.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/