Tema: Re: Gal kam pigiai Tesla Model 3 iš amerikės?
Autorius: Kesha
Data: 2018-07-24 08:44:02
on 2018.07.19, android supposed :
> VIDUTINISKAI?  Prie ko cia sita esamame kontekste durna savoka?
> As _vidutinisku_ nevazineju, o tiek kiek man REIKIA tadiena. 3 dienas nuli. 3 
> dienas po 5km. 3 dienas po 30km. 3 dienas po 700km. Atsitiktine tvarka. 
> Norimu man greiciu. Ir pasipildau per 5min, ir nuvaziuoju iskart dar 400km 
> nesustojes, max leidziamu greiciu.
> Toks turi but automobilis - priemone, kuri tarnauja man, o ne as jai.
> visi sitie myzciojimai tupciojimai apie naujus zaislus - sudas. Tiesiog tai 
> ne daiktas, tai sudas, brangus ir kvailas zaislas.
>
> Esamomis salygomis daiktas tai butu tik vienu atveju - jei isnaudotu dvi siuo 
> metu labai paplitusias kuro infrastrukturos sistemas. Paprastu 220V 50Hz 
> rozeciu yra daug, benzo/LPG koloneliu daug. Sedu vaziuoju, tarkim ratus suka 
> elektromotoras, o vidaus degimo variklis isijungia ir krauna akumus (ratu 
> nesuka) kai energijos kiekis juose krenta zemiau 70%. Kuro masinoje yra 
> pakankamai kad tokiu rezimu 150km/h greiciu nuvaziuociau minimum 400km. 
> Pasipildau per 10min ir vel vaziuoju 400km. Todel, kad man taip reikia.
> O jei vaziuoju 5-30km - skysto kuro nenaudoja, vakare griztu ir prijungiu 
> prie rozetes.
> Stai tokiu savybiu derinys man butu Daiktas. Visa kita sudas.

opel ampera, chevrolet volt...

>
> "Tesla Model 3" <pasiusk@elona.com> wrote in message 
> news:pin73c$hhe$1@trimpas.omnitel.net...
>> Pochui, kiek per dieną vidutiniškai nuvažiuoji? 10-15 km? Taigi grįžęs iš 
>> darbų ir maksimų įjungi štepselį į rozetę ir ryte vėl važiuoji.