Tema: Re: Apie kondicionieriaus radiatorių
Autorius: Tomas
Data: 2018-07-24 20:15:30
tai tirpiklis maziau agresyvus? Visada galvojau, kad atvirksciai

"reples"  parašė naujienų news:pj74dh$lii$1@trimpas.omnitel.net...

Taip, Nissens skaitė gerais. Manau, kauniečiai žino Romą iš Sargėnų, man
jis nepanašus į aferistą. Lipdukai visi yra ant radiatoriaus. Bet sako,
kad šitų nebeda, nes pradėjo jie šūdintis. O gal Intercars'ai klijuoja
tuos užrašus ant neaišku ko :)
Plovykloj naudoju tik purvo tirpiklį, aktyvių putų nenaudoju.