Tema: Re: Q: Apie kondicionieriaus radiatorių
Autorius: markatas
Data: 2018-07-24 14:22:44
Kas idomiausia, kad Nissens kaip ir teisingi visada budavo, nebent idejo
kazka is Signedos ir pasake, kad nissens. Zmonos Outlanderyje jau 6
metai stovi is Signedos kinietis (normaliu butu reikeje laukti 2
menesius ir pati Signeda sake, kad jei sitas laikys 2 metus bus gerai).
Ir vis dar freona laiko ir savo darba puikiai atlieka. Siaip dar turiu
negera itarima del aktyviu putu plovyklose, nes kazkaip jau jos per
stipriai aktyvios, sugeba "atplauti" ir tai, ka neturetu (pvz 3M
lipdukus originaliuose chromo antdekluose, kur lipdukai is gamyklos buna
uzdeti). Tai kyla naturalus klausimas, ant kiek jos draugauja su aliuminiu

markatas