Tema: Re: Q: Apie kondicionieriaus radiatorių
Autorius: Bomanz
Data: 2018-07-24 15:22:01
Būna kondicionavimos sistemoje tokia metalinė dėžutė tepalo filtro dydžio.
Angliškai vadinasi "receiver/drier". Dėžutėje yra drėgmės sugėrėjas, kuris
surenka į sistemos vidų patekusią drėgmę. Drėgmė į vidų patenka remonto metu ar
šiaip išsisandarinus sistemai.

Drėgmė sukelia koroziją, nes projektuojant kondicionierių tikimasi, kad viduje
drėgmės nebus ir todėl nenaudojamos drėgmei atsparios medžiagos. Dar būna, kad
sušalęs į ledą kondensatas užkiša "orifice" ("skylutę ;-). Tai viena iš
priežasčių, kodėl įjungus kondicionierių iš pradžių šaldo gerai, po to silpnai.

Tai va, tas drėgmės sugėrėjas gali sugerti ribotą drėgmės kiekį, todėl jei
kondicionavimo sistema ilgesnį laiką pabūna išsandarinta manualai sako, kad
reikia pakeisti "receiver/drier" detalę. Įtariu, kad praktikoje jį nekeičiama,
nes "nx nereikia". Gal ir klystu.

Jei ką aš kondicionierių remontu neužsiimu ir žinios tik teorinės.