Tema: Re:Q: Apie kondicionieriaus radiatori?
Autorius: andzeja
Data: 2018-07-24 14:51:58
Opely pats keiciau i pigiausia kinieti uz 54 eur. Tarpines dejau originalias. Pries statant radiatoriu, uzpurskiau ji su epoksidiniu gruntu. Jau trecia vasara dziugina.
Apie nissens daug girdejau negeru atsiliepimu, mazdaug kaip tavo, todel net nesvarsciau tokio sh.. uz brangiai....

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/