Tema: Re: Škoda Superb WLAN
Autorius: svogunelis
Data: 2018-07-27 15:22:25
va radau google kelis pvz.

Pas mane tokia ikonėlė, MirrorLink, ir matosi Androidinis telefonas.
Pas draugą "AppConnect" ikonėlė.

tai spėju skiriasi multimedijos... nebent kaip sakėt, atjungta, bet neradau
kur įjungti.

"tranzoo"  wrote in message news:pjema1$113$1@trimpas.omnitel.net...

seip optsija yra licencija visiems trims iskart.

pas tave gali but kazkur setinguose arba multimedija kitokia, kuri
nepalaiko, ar tiesiog kazka uzpiso ir atjunge, kaip as. bet as viska
atungiau