Tema: Re: Škoda Superb WLAN
Autorius: svogunelis
Data: 2018-07-27 10:59:44
Na tada reikės dar kada prie progos pažiūrėti, kodėl pas mane neveikia.

Nes pas draugą yra "Apps" ar kažkas tokio, gerai nepamenu iš atminties ir
įėjus į vidų laukimo rėžimas (MirrorLink ir CarPlay ikonėlės). Ikišus draugo
tel per USB iš karto ten aktyvuojasi CarPlay ant telefono ir pasileidžia ant
multimedios iOS ikonėlės.

o pas mane vietoj "Apps", "MirrorLink" pradinė ikonėlė, man įkišus į USB
laidą - nereaguoja.

Tiesa mano 2015.01 metų. Draugo - 2015.05, gal todėl ir skiriasi Multimedia.
bet abejoju, kad po pusės metų kažką naujau, tai tikriausiai jau iš karto
reikėjo rinktis, vieną ar dvi sistemas palaiko.

"Aladdin"  wrote in message news:pjefh2$rir$1@trimpas.omnitel.net...

Na tai man irgi atrodo, kad jei mirror link'as yra, kitos dvi opcijos
irgi turi būti.