Tema: Re: Škoda Superb WLAN
Autorius: svogunelis
Data: 2018-07-25 14:41:22
Na mano atveju WLAN jokios naudos, nes yra Android MirrorLink, o CarPlay
nėra.
Prisijungti prisijungia prie WLAN prie telefono, bet ką toliau veikti,
nežinau.

"Aladdin"  wrote in message news:pj6ki7$8po$1@trimpas.omnitel.net...

Mašina, prisijungusi prie hotspot gali eiti į internet'ą, traukti iš jo
gamintojo duodamų servisų info, gali apie save būseną gamintojui
pateikti, gali pasijungus prie ineto per savo hotspot'ą internetą irgi
sharinti.