Tema: Re: ?koda Superb WLAN
Autorius: E.D
Data: 2018-07-13 11:36:17
Pas mane irgi buvo sunguard + sildomas stiklas, tai telefonas palydovus
sugaudydavo irgi prasciau - per kokias 1,5-2 min. Bet po to viskas
nepriekaistingai.
O del muzikos pritildymo, tai ir dabar telefona prijungus prie masinos
laisvu ranku irangos, ji pritildo muzika, kai telefono navigacija sneka.