Tema: Re: auto i? JAV
Autorius: 中国百强
Data: 2018-06-14 00:45:09
tai kad dabar aplinkinkeliu pas jy ten greičeu nusivažiuoja negu iki to ten
akropolio.
tik kad gryšt nėrkaip pakol tvarko. ir jokių ten sitibyjų nėr.
verčeu tegu civilizacyje iki pas ten atvaro ;)

"eSSas"  wrote in message news:pfrv0h$jn9$1@trimpas.omnitel.net...

On 13/06/2018 22:02, Tomas wrote:
> :DDD
> nustok kol nevelu.
> Karlas man variklius perrinkineja, ir tikrai ne amerikosu, tokiu ten
> praktiskai isvis nebuna. Puikiai zinau jo klientura ir  kontingenta.
> pas Toma USA auto duok dieve 20%, as vokiecius myliu. Joks ne interesas ir
> ne ditirambai, objektyvi realybe, o ne VBS pusbroliai klasiokai. Yra kas
> kotletus ima, yra kas toki kuriam tik nauja sparna ir buferi prisriubuot,
> su sautuvu niekas nevaro. Fotkiu galima kruva primest. Px fortuna, jei
> galvoj ne vakuumas
> realiai zanuda daraisi su savo tiesom

O dafaj geriau persimeskit abu ant karlofo ir įtikinkit jį grįžt į
civilizaciją. Bent kažkokios naudos iš pasiplūdimo būtų

S.