Tema: Re: auto i? JAV
Autorius: tranzoo
Data: 2018-06-13 20:36:24
Klausykit. stebuklingus loteriju laimejimus palikim fortunai.

mano pusbrolis uzsiima automobiliais is jav. klasiokas sedi ten ir
iesko. 80 proc nupirktu lieka ten.

karlofas pastoviai taiso tuos stebuklus - nuvaziuokit pas autoholikus ir
pamatysit kas per pauksciai.

as suprantu, kad Tomas is to gyvena, ir jo interesuose rasinet
ditirambus, bet nevisada buna gerai. atvirksciai, deje, buna dazniau.