Tema: Re: auto iš JAV
Autorius: Jonas Samonskis
Data: 2018-06-12 16:20:20
Del priesrukinio kalbu savo atveju, kai perprogramuoti nesigauna ir reikia 
kabinti "liktarna" kaip sakai (cia tuo atveju, jei tokiu automobiliu 
europoje negamina). Tikrai yra nesamoningas reikalavimas jungikliui (jei ji 
statai papildomai)
Del pazymu ir isdavimo, tai cia buvo Klaipedoje, gal kitur civilizacija 
didesne :)




Su pagarba,
Jonas
"Tomas"  parašė naujienų news:pfob0s$t4k$1@trimpas.omnitel.net...

kas cia per kosmosas su jungikliu ruko? gyvenime negirdejau ir ne vienai
masinai niekas ne nekriuktelejo apie tai. Turi indikacija/sviesele tik but.

su lemputem burtai priklauso nuo egzaminuotojo, bet 9 atvejais is 10 pasius.
Keisti lemputes spalvos farose negalima. Pakeiti viena ar abi be hemoro ir
netabaluoja ant bamperio liktarna surudijusiais samariezais

snd viena sertifikavau - 10 atvaziavau, 10:40 viska turejau. Pazyma visada
pasako ateit pasiimt po 20 min.

atplaukia ir su artipilniais ir su tusciais - kaip pasiseks

"Jonas Samonskis"  parašė naujienų news:pfo1t9$l7d$1@trimpas.omnitel.net...

Sveikas,

Kazkiek info is mano patirties:

1. Muitineje taves niekas taip paprastai neileis. Vistiek gabeni per
kazkokia firma, kuri sutvarkys visus dokumentus ir is uosto iki nurodytos
vietos (Klaipedos miesto ribose) atgabens tavo automobili uz ~20 Eur.
Raudonus numerius gali isigyti menesiui (be galimybes pratesti), taciau
butina atvykti su automobiliu i regitra, nes fotkina. (patartina atsigabenti
bent kazkiek aptvarkyta automobili, lempu perdarymai ir kiti smulkus
remontai nebutini). Tiesiog su raudonais numeriais paskui patogiau vazinet i
skirtingus servisus smulkmenu tvarkyt .
2. Salini gedimus, priesrykinis ijungimas turi but su spec jungikliu, kuris
perjungiant ilgas atsoka (daug kas pasimauuna ant to). Posukiu lemputes gale
dedi i atbuliniu lempuciu vieta, o atbulini perdarai ir pakabini atskirai.
3. Geometrija varai tik i ta servisa kuris yra Tuvlitos sarase, nes tik ju
pazymos galios (pasiklausk ar israso pazyma tinkancia registravimui)
4. Vaziuoji i Tuvlita su geometrijos pazyma, sutvarkytais zibintais,
reikalingais lipdukais ant kapoto sleknsciu ir t.t. (jei perdazysi kapota,
butinai issisaugok emisijos lipduka, ji fotografuoja, o jei tokio nerandi,
tada ieskai internete kaip atrodo ir maldauji reklamos imoniu kad
atspausdintu daves pavyzdi) (uztruksi cia visa diena)
5. Regitroje realiai lankysiesi sekancia diena, nes sertifikavima gausi tik
vakarop apie 16 val. (nors tave paleis anksciau, tik lieps atvykti pasiimti
pazymos veliau).

Atplauks praktiskai su tusciu baku (uetsks uzvaziuot ir nuvaziuot nuo
tralo), bet neturetu ten zarneles but pazeistos.




Su pagarba,
Jonas
"Vitas"  parašė naujienų news:pflp5h$vo1$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

kaip vyksta visas procesas, po to kai auto yra išmuitinamas? Pakolkas
įsivaizduoju taip, jei klystu, tai pataisykite:

1. Jei auto pajėgus važiuoti, tai kažkokiu būtų pasiimu laikinus raudonus
numerius iš regitros ir važiuoju iš muitinės. Įdomu ar galima numerius
įsigyti be automobilio?.
2. Šalinu gedimus.  Pasidarau rankinį priešrūkinių įjungimą su mygtukais jei
nėra. Gal kas specializuojasi, jei ne pačiam daryti? Mygtukus gal geriau
naudoti nuo europinio modelio? Pasikeičiu geltonas posūkių lemputes.
3. Pasitikrinu ratų suvedimą.
4. Važiuoju į tuvlitą su ratų suvedimo lapu, ten praeinu sertifikavimą ir
TA.
5. Važiuoju į regitrą, registruoju su normaliais numeriais.

Ar viskas teisingai? Kaip ten viskas atrodo muitinėje, auto gal plaukia be
benzo? Nebus nutrauktos kuro žarnos?