Tema:
Autorius: Andrius
Data: 2018-06-11 18:19:48
Laikinu, manau, neisduos be automobilio. Galima det raudonus imones
numerius, bet masina turi buti ant imones, registruoji vaziavima, etc.
Tralas paprasciau.

Susiremontuoji, po servisus vezioji su tralu arba imones numeriais.

Suvedima daryt tik ten, kur gales isduot galiojancia pazyma. T.y.
autorizuoti servisai ir pan. Sarasas, berods, kazkur buvo internete.

Daugiau kaip ir parasei. Nutrauktos nebus, bent jau man nepasitaike nei
karto. Dazniausiai su "prikurke" visos uzsiveda, jei nera pazeidimu
aplink varikli. Tik, pries vedant, reikia skyscius suziuret.