Tema: Re: Auto is DE
Autorius: Invertuota panda
Data: 2018-05-28 10:26:52
On 5/28/18 08:43, Laimis wrote:
> Aciu uz atsakymus. Zinoma, gyvai matyti ka perki visada didelis pliusas.
> Dar toks klausimas : perkant vietoje ir norint viska atlikt per viena
> diena, gal butu prasme atsiskaitineti grynais ? Man zinoma to

Turek omeny, kad pavedimai DE savo "greiciu" biski skiriasi nuo
lietuvisku. 3 dienos salies viduje nera kazkoks stebuklas ar katastrofa
kaip ir viena diena to pacio banko viduje. Uztai jie nemokami. Kaip su
pavedimu is LT - xzn.

> nesinoretu, bet priklausomai nuo pervedimo laiko/dienos pavedimas veluos
> pasiekti pardaveja. Kaip ten apskritai civilizuoti dyleriai ar
> autohauzai ziuri i didesnes sumas grynais ?

Ziurint kokias. Visada galima (ir verta) is anksto paklaust. Bet siaip
visi jie turi kasas, tai dideliu problemu but neturetu. Iki 10k esu
mokejes grynais, daugiau paprastai pervedineju. Bet ne todel, kad
dyleris vaipytusi.

Apskritai tai ramybes delei tarpe "nupirkau" ir "pasiemiau" pasilikciau
pora dienu. Maza ten kas, gal bus koks defektas kuri dyleris tau
sutvarkys, suderesi kokia nors nemokama inspekcija, papildomus ratus
kuriuos reikia paimt is sandelio kazkur toli, dar numeriu gavimas gali
buti ne toks operatyvus kaip noretusi ar dar kas. Zodziu paturistauk ar
kataijs, bus maziau streso.