Tema: Re: Auto is DE
Autorius: Invertuota panda
Data: 2018-05-25 21:18:12
On 5/25/18 17:38, Tomas wrote:
> neturesi. buvo atveju, kai junge sterne mersus atsisake parduoti

Turesi :)

Esu bent pora masinu pirkes su europine garantija, neslepdamas kad
keliaus lietuvon. Viena seniau, kita pries pora metu. Jokiu problemu,
israse visus polisus, jei kas gali vaziuot pas dyleri lietuvoj ir
remontuotis.

> issivezimui apskritai, nes pagal ju politika turi parduoti su garantija.

Zinoma. Nes garantija realiai reikalinga ne pirkejui o pardavejui :)

> handler oder export keine gewahrleistung - visur ir visada aiskiai
> didelem raidem

Turima omeny exporta i ne ES salis. Tai tokios masinos uz kuriu stovi
niekas nenori prisiimti atsakomybes. Su didelem ridom, zinomom problemom
ir seip uzpyptos. Kad vokieciai del ju neskambinetu.