Tema: Re: Auto is DE
Autorius: CodeC
Data: 2018-05-24 13:58:42
man dvi veze tarpininkai. nebuvo labai blogai, bet sekancia vaziuosiu
pats parsivezt. su salyga, kad neperki lavono ir egzotikos, kuriuos
butina transportuoti, tai nuvarai, apziuri, issirenki is keleto
variantu, viska pats matai ir zinai, atsiskaitai tiesiogiai, tiesiogiai
sutarti pasirasai ir parvaziuoji su galiojancia TA (jau prieme arba
priims greit, kad nebereikes kartot TA lietuvoj). jeigu poto kas blogai,
tai turi tiesiogine sutarti ir kontakta, o ne sugedusi telefona zaidi.
kelione laisvai galima pasiderint su (mini) kelione/atostogom pakeliui
i/is kazkur.