Tema: Re: Auto is DE
Autorius: Invertuota panda
Data: 2018-05-25 21:52:19
On 5/25/18 20:38, Tomas wrote:
> Pasiseke, plius cia tik geros valios reikalas. Taip 1 is 1000.

Tai kad 2 is 2 :)
Be to dyleris xer ten zino kur ta masina vazines. Ir xer gali issisukt
nuo atsakomybes nepriklausomai nuo to kokie numeriai ten prisukti.

> Omeny turejau garantija, kuria gauna vokietis privatas, lietuviui gi
> parodys varpa, niekas dylerio neipareigoja.

Garantija yra dyleriui o ne pirkejui. Kad paluzus masinai jam uz remonta
nereiketu moket is savo kisenes, nes parduodant privatukui jis vistiek
turi duot "Gewaehrleistung".

Pirkejui realiai px, jei masina sugrius per pirmus 6 menesius tai
dyleris remontuos uz savo baPkes. O jei irodytum kad defektas buvo jau
praduodant Kitur nuvaryt zinoma negalesi, bet is kur dyleriui zinot ar
ta masina sugrius kazkur toli ar salia jo?

> kokia dar ne ES? ziuriu cia panasiai, kaip kazkada apie "geltonus"
> numerius maike plesei.

Tokia, kad istatymai nesako nieko apie pilietybe ar registracijos vieta.
Dylerio atsakomybe nuo to nesikeicia. Ir jei esi privatukas, tai niekas
tau tokios "exportines" masinos be garantijos neparduos, px ar tavo
pasas lietuviskas ar vokiskas.

Man niekas netrukdo registruot ant LT, vazinet DE ir paluzus numest
dyleriui raktelius.

Kas beje blogai su geltonais numeriais?