Tema: Re: Automobilines kedutes
Autorius: bezas
Data: 2018-05-04 07:44:05
per koki 10 vaikų turi praeiti ta kėdutė kad ten kažkas susidėvėtų.
Niekas ten neeksplotuoja tų kėdučių kasdien po n valandų. Čia toks
daiktas kad turėt reikia ir tiek. mes kai idėjom ligoninėj taip ir
nenukabinom tos kėdės nes mums patogiau iškart vaiką į vėžimėlį iš
kėdutės dėti nei kėdutę ant vežimėlio. Vežimėlio lopšys turės daug
rimtesnes saulės/vėjo apsaugas.  Tiek vežimėlį tiek kėdutę laikom
automobilį. tai namo tik vaiką reiki parsitysti su jo inventorium.
papildomai kėdutę dar tysti pagimdžiusiai mamai jau yra reikalų.