Tema: Re: Automobilines kedutes
Autorius: Glebas
Data: 2018-05-03 14:03:05
Su dviem vaikais naudojom tik dėvėtą techniką.
Kaina - bent 2 ar 3 kartus mažesnė nei naujos. Skelbimuose pilna
sudrožtų po 20€, bet yra ir geros būklės, už pusę naujo kainos.
Gulimas vežimas paprastai naudojamas pakankamai trumpai - maži vaikai
turi keistą savybę labai greitai augti. Tada nori sėstis, o tam gulimas
nebetinka, reikia "skėtuko".
Priekiniai besisukinėjantys ratai - gerai, tikrai patogu. Jeigu yra
poreikis, juos galima fiksuoti.
Dideli ratai - gėris važiuojant ir prakeikimas dedant bagažinėn, tad
reikia rinktis mažesnę blogybę.
Tiesa, kiek teko pastebėti, auginantys pirmą vaiką dažniau linkę pirkti
naują vežimėlį, naujus šliaužtinukus, naują kombinezoną. Tie, kurie
auginą antrą ar trečią, bent jau kiek iš aplinkos teko matyti, nieko
naujo neperka dėl labai jau trumpo tų daiktų naudojimo laiko, ko
pasekoje reikia parduoti visiškai gerą ir nesudrožtą daiktą už pigiai...
O su vaiku išlaidų bus ir be vežimėlio, tad tik galimybių ir norų reikalas.