Tema: Re: Automobilines kedutes
Autorius: booraz
Data: 2018-05-03 12:11:01
Tai va ir nesuprantu ar uždėčiau, nes bazė tai yra prie susijusių prekių
kai žiūri vežimėlį.

Ratai tai būtinai pripučiami. Na man aktualu, kad vežimėlis būtų kuo
stabilesnis, tai nesisukiojantys priekiniai ratai atrodo daug stabiliau.
Kadangi aplink žvyrkeliai, kalniukai, pakalnės, duobės :)

Suprantu, jeigu būtų vien šaligatviai ir asfaltas, tai tada sukionantys
geriau.

--
booraz