Tema: Re: Automobilines kedutes
Autorius: booraz
Data: 2018-05-03 16:32:06
Sutinku, kad taip butu ir man, turint laiko reikes ziureti skelbimus,
jeigu pasitaikys devetas vezimelis toks koki nusiziurejom, tai imsim ir
viskas. Nematau tame problemos devetas ar naujas.

Su kedute/baze kitas atvejis, kad norisi tureti saugu ir patogu
varianta, o ne nudrozta ir issedeta kieta. Tad turbut bus renkamasi naujas.

--
booraz