Tema: Re: ABS nervina...
Autorius: Tomas
Data: 2018-04-17 12:43:42
Ne oscilografo manyciau tau reikia, o geros diagnostikos. Mitsubishio ko gero, jei universali - ne viska parodys. Mes ten kur tada vazhinejomes pasijunge, ten buvo fordas. Ir idomus toks fordinis hardwaras kazkoks buvo naudojamas, ne tik kad kabelis i laptopa.

"anon@work" <anon@work.no> wrote in message news:pb3sa6$ei2$1@trimpas.omnitel.net...
> Ačiū už info, ieškosiu,vadinasi,oscilografo. Simptomai panašūs...
> 
> "Tomas"  wrote in message news:pb2sbn$n2o$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> Abejoju, teko bandyt. Jungi kompa ir pravazhiuoji shiek tiek. Bent jau 
> greiti kiekvieno rato rodo, jei su rimtesniu softu - rodo greiti ir 
> kiekvieno daviklio diagramas realiam laike. Viena ligoni nesenai zhiurinejom 
> (labai panashus atvejis i tavo), tai tas blogietis daviklis veika, ir net 
> panashius greicius rodo, bet triukshmus generuoja, prie greicio virsh 20 
> km/h labai lauzhyta diagrama pradeda paishyti. Tai ka ten su testeriu 
> pamatysi, ogi nieko.
> 
> "anon@home" <nezinau@nezinau.lt> wrote in message 
> news:pb2q54$l7j$1@trimpas.omnitel.net...
>> Osciloskopo neturiu, bet testeris su kintamos srovės matavimu irgi tinka 
>> iš
>> bėdos. Rytoj pabandysiu patikrinti.
>>
>> "siaubas"  wrote in message news:pb29rs$7hq$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> nu tai pamatuot su oscil. jei turi galimybe ka tas daviklis duoda pasukes
>> rata
>>
>> "anon@work" <anon@work.no> wrote in message
>> news:pb173j$5vm$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Na, rato aplinkoje smarkiai nedaužiau, guolio korpusas neturėjo nuo
>>> pastuksenimo plaktuku per šarnyro svirtį skilti. Su kuvalda dirbau
>>> nusiėmęs šakę. Bet negaliu atmesti bjauraus sutapimo galimybės...
>>>
>>> "siaubas"  wrote in message news:pb0o6h$qvp$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> o negalejo guolio korpusas trukt? su kuvalda pist tai cia nxnx.  nezinau
>>> kokia ten konstrukcija, bet labai panasiai buvo su bmw priekiniu guoliu.
>>>
>>> "anon@home" <nezinau@nezinau.lt> wrote in message
>>> news:pb04oa$c39$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Apturėjau įrodymą kad pakrutinus seni krutintą automobilio mazgą galima
>>>> sulaukti bjaurių pasekmių. Pasikeičiau priekinį šarnyrą po techapžiūros
>>>> savo Mitsu Outlanderyje (2008, 2,2 dyzelis). Keitimui turėjau nusiimti
>>>> apatinę šakę, kuvaldometru išmušti seną šarnyrą, įkaliau naują ir
>>>> užfiksavau spyruokliniu žiedu. Surenku, auto nebeužsiveda ir meta ABS ,
>>>> stabilizavimo programos ASC ir 4WD problemas. Išjungiu rakteliu, įjungiu
>>>> ir bandau vesti - starteris tik viaukteli ir nieko daugiau. Trečią
>>>> kartą... mašina pavirto į mirksiuką - blykčioja viskas kas šviečia ,
>>>> relės klaksi, elektronika eina iš proto. Atjungiau klemą akumo ir nuėjau
>>>> pagalvoti - kur šuva pakastas. Ties pakeistu šarnyru elektrikos tik abs
>>>> daviklis. Užtrumpino ? Bet nebuvo liestas, nebent atsikratė... Rytojaus
>>>> dieną pradedu pamatuodamas akumo įtampą - 12,2 V, pajungiu krautis.
>>>> Pakrovus mašina nebemirksi ir užsiveda, bet kitos problemos lieka. 
>>>> Bandau
>>>> išimti ABS daviklį - įaugęs mirtinai į stebulę. Diagnostika rodo 
>>>> daviklio
>>>> klaidas, sprendimas - keisti nauju,gal senatvė, gal stuksenimas
>>>> pribaigė - mintis tokia. Nusiperku daviklį, seną pavyko tik išgręžti,
>>>> naujas pajungtas, bet nuvažiavus 100 m klaida ABS daviklio vėl atgimė.
>>>> Tikrinam Launch'u - daviklius mato, sūkius ratų rodo, bet po 100 m
>>>> dingsta impulsai nuo rato kur daviklis keistas. Daviklį kompas mato -
>>>> magnetinio impulso ne. Pas mane ABS daviklis impulsus generuoja
>>>> sąvekaudamas su rato guolio magnetiniu žiedu, tai nusprendžiau 
>>>> išsiardyti
>>>> stebulės ir granatos sujungimą - viduje švaru, nieko blogo nerasta.
>>>> Surenku atgal - tas pats. Baigėsi dygliuotų padangų sezonas, pasikeičiau
>>>> į vasarines, bet baigėsi technikinė - išvažiuoti nebegaliu. Siaubo 
>>>> filmas
>>>> kažkoks... Na, vienadienį leidimą gauti galiu, bet su degančia ABS 
>>>> klaida
>>>> nepraleis kontrolierius. Taip ir suku galvą - kas gali dar būti klaidos
>>>> priežastimi? ABS problemas gali sukelti skirtingai nudilusios padangos,
>>>> pabėgęs suvedimas, skirtingas skysčio slėgis į kalades ir rato guolio
>>>> laisvumas. Gal laidas nutrūkęs tarp daviklio fiškės ir kompo? Daviklio
>>>> tuomet nematytų... Atsiprašau už daug raidžių, gal kas dar žino galimų
>>>> priežasčių? Mašinos elgsena irgi įdomi, jei pajudi iš vietos su gazu -
>>>> klaida dingsta, iki 20 km/h greičio važiuoja be klaidų, tik viršyk 30 -
>>>> iškart užsidega klaida. Žodžiu, kas turit idėjų kame gali būti šaknys?
>>>
>> 
>