Tema: Re: ABS nervina...
Autorius: Kurmis
Data: 2018-04-15 23:17:34
daviklis vizualiai toks pats? spalva tokia pat? yra buve bedos, kai dedi
pilka vietoj juodo. ten pjiezo arba magnetinis variantas gali itakot.
bet jei davikli mato, o greicio ne, tai gal tiesiog atstumas iki ziedo
netinkamas? Tikrinta kiek sulenda ir koks tarpelis? buna kad ne daugiau
milimetro tarpukas butinas.